它不是tag...

从阿卡那边弄回来的...
好像很好玩酱...

这不是tag... 我觉得比tag好玩。。。
所以试下...

RULES:
1. Put Your iTunes, Windows Media Player, ETC on Shuffle.
(将你的音乐系统调至shuffle)
2. For each question, press the next button to get your answer.
(在到下一题时,按next键钮)
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS. (不论多白痴的答案,都把那首歌的歌名写下~)
4. Put any comments in brackets after the song name.
(将你的意见写在后面并括号起来。)
5. Put this on your journal.
(将这篇东西放上你的部落格)

开始罗..~~~

1. If someone says, "Is this okay?" You say?
你是风儿我是沙(那个人一定以为我是傻的..==....)

2.How would you describe yourself?
你要的不是我(对...你想象中的我不是我...哈哈...)

3.What do you like in a guy?
假装(我要假装对一个人专一...但是其实我很花心的...)

4.How do you feel today?
傻傻的勇气(嗯...看我今天能需要做什么要用到勇气...)

5.What is your life's purpose(人生哲理)?
决战斗士(不是吧..?!..要咩?...很累的窝...)

6.What is your motto(座右铭)?
华丽邂逅(什么跟什么啦..?!..一点关系都没有...)

7. What do your friends think of you?
危险情人(朋友把我当情人..?!..朋友..情人...傻傻分不清楚...哈哈...)

8.What do you think of your parents?
同类(对...他们是人类...我也是...无言了啦...~~~)

9.What do you think about very often?
后来(这个很准...真的我时常在想...)

10.What is 2 + 2?
咕叽咕叽(这么简单的问题...看我都不要回答了...)

11.What do you think of your best friend?
天使在唱歌(哈哈...当我们去唱k...就是天使在唱歌...[盖我的良心...])

12.What do you think of the person you like?
天灰(对呀...一点发展空间都没有...)

13.What is your life story(人生故事)?
好好恋爱(好吧...既然是这样...我就好好恋爱吧...)

14.What do you want to be when you grow up?
如果有一天(这个歌名帮不到我回答这个问题窝...)

15.What do you think of when you see the person you like?
富士山下(我们两个在富士山下滑雪...浪漫到~~)

16.What will you dance to at your wedding?
布拉格广场(要咩..?!..穿这婚纱跳这样的舞..?!...)

17.What will they play at your funeral(葬礼)?
幸福意外(这个音乐我也蛮喜欢的...)

18.What is your hobby/interest?
幸福摩天轮(如果我家附近有摩天轮...我会时常帮衬他的...)

19.What is your biggest fear(恐惧)?
听海(没有罗...我最喜欢这个...我还要在海边结婚的咧...)

20.What is your biggest secret?
忘了爱(蛤..?!...不明...)

21.What do you think of your friends
怎么办(每个朋友的个性不一...怎么办去应对他们是要注意的事...)

22.What will you post this as?
懂了(我终于都懂了这个回答问题不好玩了...)


做完了....
松了一口气...

1 意見:

Casuarina 卡卡 提到...

这个的确还蛮好玩的~
呵呵……